Elk bedrijf heeft een fantastisch verhaal!

Interviewen is vaak een belangrijk onderdeel (maar niet altijd nodig) van het schrijven van teksten voor websites. Natuurlijk weet iedere ondernemer wel waar hij of zij goed in is, maar wat maakt zijn of haar bedrijf nu zo anders en buitengewoon? Het bijzondere is na vele jaren gewoon geworden. Routine.

Geef toe: misschien bent u ook wel zo iemand die uw werk niks bijzonders (meer) vindt en er snel over is uitgepraat. Zonde, want u heeft veel meer interessants te vertellen dat u zich bewust bent! Wat voor u gewoon is, is voor een ander iets speciaals!
Precies daarom vragen we door: om de mooie verhalen boven water te krijgen. Want net dat ene succesverhaal, de oorsprong van een familiebedrijf, die geweldige innovatie of het vakmanschap zegt meer dan holle kreten als: “Wij gaan voor kwaliteit” of dat vervelend modieuze “Jong en dynamisch bedrijf….” Wat zegt dat? Bovendien: bent u na 20 jaar nog steeds jong en dynamisch? Of een belangrijkere vraag: “Wat hebben uw klanten daar dan aan?”

De verhalen die we horen, zijn natuurlijk niet allemaal bruikbaar. Ze moeten in woorden kunnen ‘laten zien’ wat de kracht van het bedrijf is.

Be good and show it.

Vertellen hoe je techniek wordt toegepast, zegt meer dan hoe het werkt. Tonen dat de klanten smullen, zegt meer dan uitleggen hoe je kookt. Mediapunt schrijft teksten die bijdragen aan uw doelen. Niet het verhaal maar het resultaat telt: meer leads, meer klanten, meer omzet.

Iedereen die zijn eigen fantastische verhaal wil ontdekken of herontdekken om zich nog krachtiger te profileren, willen we vragen de volgende zin af te maken:
Er was eens….
Hoe begon het?
Waar ging het naartoe?
En hoe?

En waarin zat nou precies uw onderscheidend vermogen?
We luisteren graag: 06 – 538 11 928
Want ook u heeft een fantastisch verhaal.

Robert Vinkenborg